Заместник Управител за магазин BILLA – гр. Пловдив

Заместник Управител за магазин BILLA – гр. Пловдив

Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накратко:

Ние, BILLA, сме една от най-динамично развиващите се търговски вериги в Европа, с повече от 145 магазина в България и семейство, наброяващо повече от 4500 служители в 45 града в страната.

Днес ти предлагаме възможността да станеш част от нашето сплотено и задружно семейство и заедно да вървим напред.

Търсим свежи колеги за позицията:

Заместник Управител

в магазините ни в гр. Варна на:

  • ул. Академик Андрей Сахаров
  • ул. Цар Иван Страцимир 2А
  • ул. Димитър Икономов 38
  • ул. Капитан Райчо 101
  • ул. Кирил и Методий 45
  • ул. Владислав Варненчик 48
  • ул. Дубровник 46
  • бул. Княз Борис I 99
  • ул. Народни будители 6, ж.к. Аспарухово
  • ул. Подвис 25
  • ул. 8-ми Март 2
  • бул. Сливница 187, ж.к. Трошево
  • бул. Цар Освободител 205

Kато стабилен работодател ние ти предлагаме:

• Сигурност на работното място;

• Коректност в трудовоправните отношения;

  • Мотивиращо възнаграждение: 1910 лв. бруто

• Ваучери за храна – 200 лв. нето на месечна база;

• Подновяване на „Лична здравна книжка“;

• 6-месечен изпитателен срок;

• Предизвикателна и динамична работа;

• Приятелска работна среда;

• Възможности за кариерно развитие;

• Въвеждащо обучение и менторство и подкрепа през първите месеци на работа

Ти си идеален кандидат за позицията, ако имаш:

• Ръководен и търговски опит;

• Завършено висше образование или в процес на придобиване на висше образование;

• Добри компютърни умения – MS Office;

• Постигане на високо ниво на обслужване и удовлетвореност на клиентите;

• Активно управление и организация на екипа;

• Ефективно управление и контрол върху всички бизнес-процеси във филиала;

• Реализиране на целите и планираните показатели;

• Взаимодействие с държавни институции и контролни органи.

Твоите ежедневни задължения ще включват:

• Винаги любезно обслужване на клиентите, отговарящо на стандартите ни на работа;

• Лидерски и мениджърски умения, отговорност, лоялност и инициативност;

• Ориентация към изграждането на сплотен и добре подготвен екип с цел постигане на планираните цели;

• Да осигуряваш и контролираш оптималното протичане на стоковия поток в отдела/отделите от момента на поръчване на стоките до тяхната продажба;

• Да контролираш и гарантираш хигиената, подредеността и приветливостта в магазина;

• Да контролираш и гарантираш качеството и привлекателната презентация на стоката;

• Да провеждаш инвентаризации във филиала;

Кандиадтствай като изпратиш своята автобиография на email: v_vasilev@billa.bgили се обади на тел.: 0888 744 796.

Само предварително одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

*Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.