Заместник Управител за магазин BILLA – гр. Пловдив
Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се представим накратко:
Ние, BILLA, сме една от най-динамично развиващите се търговски вериги в Европа, с повече от 145 магазина в България и семейство, наброяващо повече от 4500 служители в 45 града в страната.
Днес ти предлагаме възможността да станеш част от нашето сплотено и задружно семейство и заедно да вървим напред.
Търсим свежи колеги за позицията:
Заместник Управител
в магазините ни в гр. Варна на:
- ул. Академик Андрей Сахаров
- ул. Цар Иван Страцимир 2А
- ул. Димитър Икономов 38
- ул. Капитан Райчо 101
- ул. Кирил и Методий 45
- ул. Владислав Варненчик 48
- ул. Дубровник 46
- бул. Княз Борис I 99
- ул. Народни будители 6, ж.к. Аспарухово
- ул. Подвис 25
- ул. 8-ми Март 2
- бул. Сливница 187, ж.к. Трошево
- бул. Цар Освободител 205
Kато стабилен работодател ние ти предлагаме:
• Сигурност на работното място;
• Коректност в трудовоправните отношения;
- Мотивиращо възнаграждение: 1910 лв. бруто
• Ваучери за храна – 200 лв. нето на месечна база;
• Подновяване на „Лична здравна книжка“;
• 6-месечен изпитателен срок;
• Предизвикателна и динамична работа;
• Приятелска работна среда;
• Възможности за кариерно развитие;
• Въвеждащо обучение и менторство и подкрепа през първите месеци на работа
Ти си идеален кандидат за позицията, ако имаш:
• Ръководен и търговски опит;
• Завършено висше образование или в процес на придобиване на висше образование;
• Добри компютърни умения – MS Office;
• Постигане на високо ниво на обслужване и удовлетвореност на клиентите;
• Активно управление и организация на екипа;
• Ефективно управление и контрол върху всички бизнес-процеси във филиала;
• Реализиране на целите и планираните показатели;
• Взаимодействие с държавни институции и контролни органи.
Твоите ежедневни задължения ще включват:
• Винаги любезно обслужване на клиентите, отговарящо на стандартите ни на работа;
• Лидерски и мениджърски умения, отговорност, лоялност и инициативност;
• Ориентация към изграждането на сплотен и добре подготвен екип с цел постигане на планираните цели;
• Да осигуряваш и контролираш оптималното протичане на стоковия поток в отдела/отделите от момента на поръчване на стоките до тяхната продажба;
• Да контролираш и гарантираш хигиената, подредеността и приветливостта в магазина;
• Да контролираш и гарантираш качеството и привлекателната презентация на стоката;
• Да провеждаш инвентаризации във филиала;
Кандиадтствай като изпратиш своята автобиография на email: v_vasilev@billa.bgили се обади на тел.: 0888 744 796.
Само предварително одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
*Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.