С над 1000 ИТ специалисти в седем държави се разработват и насърчават нови бизнес модели в рамките на Würth Group. За тази цел се дигитализират бизнес процесите и се разчита на отлично партньорство в иновациите. Непрекъснато се инвестира в служителите (обучение и повишаване на квалификацията), модерни системи и инфраструктура.
Какво те очаква:
– Ще бъдеш на разположение като техническо лице за решаване на софтуерни и хардуерни затруднения на служители на Würth Group по телефона или в системата за заявки/ тикет система/
– Ще отговаряш за обработката на запитванията на потребителите – от първоначалното запитване, през анализа на неизправностите до разработването на решения
-Освен това ще работиш в тясно сътрудничество с различни специализирани отдели
Какво очакваме:
– Последен семестър на обучение в областта на компютърните науки
-Ориентираност към намиране на решения
-Добри писмени и говорими познания по немски и английски език ( мин.ниво B2 )
Какво ти предлагаме:
-Постоянен трудов договор
-Приветлив офис намиращ се в Бизнес парк-Варна
– 5 дни HОМЕ OFFICE на месец / след навлизане в естеството на работа /
– Ваучери за храна/ Допълнително здравно осигуряване
– Разнообразни фирмени събития
Единствен партньор в България
Контакти за връзка : hr@imos-service.com / 0882473356