Обява за работа в дизайн студио AVETISYAN DESIGN STUDIO

Avetisyan Design Studio е новаторски проект на Хипермаркет Avetisyan, който цели да комбинира модерните дизайнерски студия с достъпността на строителен хипермаркет. Удобството да намерите всичко, което Ви е необходимо за ремонта Ви, като започнем от идеята, разнообразна гама от продукти, дизайнери, който да Ви помогнат да откриете най-подходящия дизайн за Вас и разбира се материалите, изисквани от самия ремонтен процес. Така с Avetisyan, Вие можете да направите ремонта си с посещението само на едно място!

Лице за контакт с организацията:
Име: Никола Йорданов
Длъжност: Мениджър – Avetisyan Design Studio
Адрес: гр. Варна ул. Девня №124 Хипермаркет AVETISYAN
Телефон: 0878331312
E-mail: designstudio@avetisyan.com
Интернет адрес: https://www.facebook.com/AVETISYANDESIGNSTUDIO

Характеристика на обявата:
Длъжност: Интериорен дизайн – консултант
Адрес: гр. Варна ул. Девня №124 Хипермаркет AVETISYAN
Валидна до: 31.05.2021 г.
Заплата: високо, гъвкаво заплащане, обвързано с постигането на лични цели
Заетост:

  • Пълен работен ден, постоянна
  • Почасова, временна/договор

Описание на длъжността / изисквания / фирмата предлага:

Интериорен дизайн – консултант

Очакваме от кандидата да е отговорен, ведър, с желание и хъс да консултира клиентите, насочвайки ги към правилния избор.

Необходимо е:

  • умение за бърза адаптация към интензивна среда;
  • да се запознае и познава отлично номенклатурата на магазина;
  • да умее да предлага и да продава стоките правилно;
  • да има желание за работа и издигане в йерархията на компанията и стремеж за постигане на лични цели;
  • да е компютърно грамотен. (MS Office, Adobe Photoshop)
    *за приоритет се считат Google SketchUp, 3D MAX или др. програми за визуализация.

Ние ще ти предоставим възможността за:

  • кариерно и лично развитие
  • развиване на комуникативни умения в сферата на продажбите
  • обогатяване на познанията в сферата на интериорния дизайн:
    работа с материали и продукти, съчетаване, разпределение и тнт.
  • петдневна работна седмица 🗓 – 8 часов работен ден 🕣
  • високо, гъвкаво заплащане, обвързано с постигането на лични резултати 💸

Специалист запитвания с немски език

regiocom има повече от 5.000 служители на 20 локации в Германия,  Австрия и България и е един от водещите доставчици на услуги в Европа в сферата на Customer Support, BPO и IT. Основната дейност на regiocom е свързана с професионалното обслужване на клиенти за водещи концерни в телекомуникационния, енергийния и транспортния сектор.

regiocom  Bulgarien е важна част от успешната истoрия на предприятието oще от своето създаване през 2006г. Над 1.000 служители в София, Варна, Велико Търново, Русе и Бургас обслужват немски и австрийски клиенти в сферата на енергетиката, телекомуникациите и търговията. 

Искаш ли да се присъединиш към нашия млад екип и да станеш част от международна компания?

Какви предизвикателства те очакват?
*компетентно и пълно обслужване на нашите клиенти на немски език
*предлагане на най- добрите опции и условия
*ежедневно усвояване и прилагане на изискванията на работодателя
*участие в провеждащите се обучения с цел повишаване на квалификацията

Ако ти:
*владееш много добре немски език
*имаш добри умения за работа с кoмпютър
*обичаш общуването с клиенти
*мотивиран си и искаш да се развиваш
си добре дошъл при нас!

В замяна ще получиш:
*много добро възнаграждение
*работна позиция на пълно работно време или 4, 6 часа по желание
*супер условия в приятна обстановка, удобна локация
*възможности за професионално развитие
*24 дни платен годишен отпуск
*допълнително здравно осигуряване и карти за отстъпка
*30 минути платена почивка
*специални regiocom събития и тиймбилдинги
*отстъпки при различни партньори
*покриване на транспортните разходи, ако живееш на повече от 10км от Варна
*възможност за хоум офис след успешно въвеждане в работата

Ако имаш допълнителни въпроси, позвъни ни на 0884 330 778!

НАЦИОНАЛНИ ДНИ НА КАРИЕРАТА

ПОКАНА

„НАЦИОНАЛНИ ДНИ НА КАРИЕРАТА“

20-ото юбилейно издание за студенти и млади хора,

търсещи път към първата си професионална реализация

ВИРТУАЛЕН ДЕН НА КАРИЕРАТА

онлайн на платформата на Brazen Technologies

      8 АПРИЛ 2021 г.    

ПРИСЪСТВЕН ДЕН  НА КАРИЕРАТА

ВАРНА, 10 МАЙ 2021 г.

ДВОРЕЦ НА КУЛТУРАТА И СПОРТА, ЗАЛА МЛАДОСТ Б

Участвай във форума на живо или онлайн, за да се срещнеш с водещи компании, които ще ти предложат възможности за кариерно развитие в различни бизнес области.

Вход за посетители: СВОБОДЕН, със задължителна регистрация.

Запази твоето място за участие във виртуалното или присъственото събитие!

👉Регистрация: https://careerdays.bg/bg/national-careerdays/students

Линкове към събитията в социалните мрежи:

Регистрация за посетители – national.careerdays.bg

Национални дни на кариерата 2021 – national.careerdays.bg

LinkedIn събитие – https://bit.ly/3uZfsjuFacebook събитие – https://bit.ly/3rwgTnm

Дирекция „Бюро по труда” – гр. Варна

Каним Ви да вземете участие в онлайн-кариерен форум

 „Кариера в България“ на 12 януари 2021 г. от 10:00 ч.

Събитието ще се проведе чрез платформата на ЕК https://www.europeanjobdays.eu/en/events/career-bulgaria и се организира от Министерството на труда и социалната политика в сътруднимество с Агенция по заетостта. Участието в него е напълно безплатно. Включването в събитието може да се осъществи от всеки компютър или мобилно устройство с интернет връзка. Провеждането на кариерното изложение в онлайн-формат ще ни позволи да продължим подкрепата, която предоставяме на младите хора чрез тази инициатива, като същевременно опазваме тяхното здраве и здравето на всички участващи.

Регистрацията на събитието е отворена. Очакваме във форума да вземат участие лица, придобили своето висше образование в България или чужбина, които биха желали да се развиват професионално в България, както и национални и чуждестранни работодатели от различни икономически сектори, предлагащи работни места на територията на страната.

Работодателите имат възможност да презентират своята дейност по време на форума, да заявят свободни работни места, да осъществят контакт с голям брой участници от разнообразни образователни и квалификационни направления и да намерят търсената от тях високо квалифицирана и мотивирана работна ръка.

Онлайн платформата „Европейски ден на труда” e създадена с цел да улеснява трудовата мобилност в рамките на Европа чрез организиране на онлайн и на място събития за набиране на персонал. Търсещите работа лица, работодателите и EURES персонала се регистрират безплатно. В рамките на определено събитие се обявяват работни места, по които търсещите работа лица могат да кандидатстват. В деня на конкретното събитие онлайн платформата позволява да се провеждат онлайн интервюта между ТРЛ и работодатели и да се комуникира с регистрираните за събитието EURES съветници или други експерти.

За участие в конкретно събитие е необходимо както работодателите, така и търсещите работа лица да се регистрират предварително и да посочат в кое събитие желаят да участват – в случая на събитието на 12.01.2021 – директен линк: https://www.europeanjobdays.eu/bg/events/%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%B5%D1%80%D0%B0-%D0%B2-%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F

С регистрацията си в онлайн платформата работодателите имат възможност сами да заявяват работни места. Търсещите работа пък могат да проучат и подберат най-подходящата за тях позиция и да кандидатстват за нея, а при одобрение от страна на работодателя отново в рамките на платформата да получат покана за участие в онлайн интервю.

Обръщаме се към Вас с молба за участие в събитието, чрез регистрация в онлайн платформата за преглед на свободните позиции и последващо кандидатстване, ако някоя от тях Ви интересува.

От екипа на Дирекция „Бюро по труда” – гр. Варна

СПЕЦИАЛИСТ ПРЕДПРОДАЖБИ С ФРЕНКСИ ЕЗИК – TransferMate

TransferMate е една от най-бързо развиващите се финансово-технологични компании в световен мащаб. Компанията осъществява парични преводи и валутен обмен с изключителна система на сигурност на глобално ниво. TransferMate е част от Taxback Group – един от утвърдените работодатели във Варна и носител на наградата Great Place to Work.

СПЕЦИАЛИСТ “ПРЕДПРОДАЖБИ” /с френски език/ • Работно време: понеделник-петък, 10:00 до 18:30 • Възможност за работа от вкъщи ОТЛИЧНИЯТ КАНДИДАТ: • Владее френски и английски език на много добро ниво • Е комуникативна и уверена личност с желание за развитие и постигане на заложените от компанията цели • Притежава много добра работна етика и висока отговорност • Предходен опит в кол център се счита за предимство

ОСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ • Отговаряне на клиентски запитвания и поддържане на взаимоотношения с клиентите в етапа на предпродажби • Организиране на срещи между потенциални клиенти и мениджърите по бизнес развитие • Обработване на поръчки, заявления и различни форми, свързани с клиентските запитвания • Поддържане на база данни

Изпрати CV на имейл recruit@taxback.com

Брошура