16 октомври 2018 г.,
от 11.00 до 15.00 ч.,
централно фоайе
Кандидатствайте за работа и
станете част от семейството на Декатлон!
Очаквайте и велоинсталация “Карай до работа”,
за да проверите спортната си форма!
16 октомври 2018 г.,
от 11.00 до 15.00 ч.,
централно фоайе
Кандидатствайте за работа и
станете част от семейството на Декатлон!
Очаквайте и велоинсталация “Карай до работа”,
за да проверите спортната си форма!
Започна процедурата за набиране на кандидати за работа в публичния сектор през 2019 г. по ПРОГРАМА „СТАРТ НА КАРИЕРАТА”, реализирана от Министерството на труда и социалната политика и Агенцията по заетостта. Инициативата предоставя възможност на безработни висшисти до 29-годишна възраст да натрупат в рамките на 9 месеца първия си трудов стаж по придобитата специалност. Програмата цели да улесни прехода от образование към заетост и да постигне гъвкава комбинация от знания, умения и практика, съответстващи на изискванията на пазарната икономика.
До 19 октомври 2018 г. включително бюрата по труда в страната ще приемат документи за кандидатстване от дипломирани младежи без професионален опит, които желаят да започнат работа по обявените работни места в публичния сектор.
С цел улесняване на достъпа на младите хора до участие, тази година Агенцията по заетостта е осигурила и възможност за подаване на електронни заявления.
По програмата са обявени общо 2 569 работни места, като младежите имат възможност да изберат трите най-подходящи позиции и да кандидатстват за тях. 1 929 са заявените работни места в централни институции и поделенията им в страната. Сред тях са Народното събрание, администрациите на Президента и Министерския съвет, Омбудсмана на Република България, 16 министерства, 23 държавни, национални и изпълнителни агенции, Сметната палата, комисии, инспекции и др. В областните управи обявените работни места са 78, а в общинските администрации техният брой е 562.
Търсят се предимно младежи, завършили право, икономически и технически специалности, администрация и управление, социални дейности, информатика и компютърни науки, архитектура, строителство и геодезия и др.
За да участват в програма „Старт на кариерата”, кандидатите трябва да са на възраст до 29 години, ненавършени до 19 октомври 2018 г. включително, и да имат висше образование, съответстващо на посоченото от работодателя за заемане на конкретното работно място. Други условия са да са регистрирани в бюрото по труда като търсещи работа лица и да нямат трудов стаж по придобитата специалност от висшето образование.
Списъците на обявените работни места и пълна информация за процедурите, реда, условията и необходимите документи за кандидатстване, в т.ч. електронно заявление, са публикувани на официалната страница на Агенцията по заетостта на адрес: https://www.az.government.bg/pages/programa-start-na-karierata/, както и на информационните табла във всички бюра по труда в страната.
ПРОГРАМА “СТАРТ НА КАРИЕРАТА”
Основната цел на Програмата е да бъдат осигурени възможности за придобиване на трудов стаж на безработни младежи, завършили средно или висше образование, с цел улесняване на прехода между образование и заетост.
НЕПОСРЕДСТВЕНИ ЦЕЛИ:
През 2018-2019 г. Програмата се реализира в Компонент 1.
Обект на Компонент 1 са младежи до 29 г. без трудов стаж по специалността, които са завършили висше образование (дипломирани) и са регистрирани в дирекции „Бюро по труда”.
Работодатели по Компонент 1 са публични администрации – централните ведомства, включително второстепенните им разпоредители с бюджетни кредити и техните териториални поделения, които са от администрацията на изпълнителната власт, съгласно чл. 36 от Закона за администрацията, областните и общинските администрации.
След подбор въз основа на утвърдени от министъра на труда и социалната политика критерии и провеждане на интервю от работодатели, регистрираните в дирекциите “Бюро по труда” безработни младежи ще бъдат назначавани на трудово правоотношение за срок от 9 месеца.
Програмата се реализира на територията на цялата страна.
Повече информация на уебсайта на Агенцията по заетостта https://www.az.government.bg/pages/programa-start-na-karierata/, както и на информационните табла във всички бюра по труда в страната.
Агенция по заетостта и EURES България организират
международна трудова борса „Европейски ден на труда”
10 октомври 2018 г., от 09:30 до 17:00 часа в Двореца на културата и спорта, Варна
(бул. Княз Борис I № 115)
По време на трудовата борса ще можете да се срещнете на място с работодатели от България и чужбина от различни сектори като туризъм, IT и др. Разгледайте националния EURES сайт www.eures.bg в рубриката „Работни места”, където ще се публикуват конкретните обяви за работа в чужбина.
От кандидатите, които търсят работа в другите европейски страни, се изисква да владеят чужди езици. За да представите себе си и уменията си, е необходимо да подготвите документите си на английски, немски или друг език,
в зависимост от конкретните оферти.
Работодателите от България и чужбина очакват мотивирани кандидати, които да представят автобиография, препоръки от предишни работодатели, диплома за завършено образование и сертификати за придобита квалификация.
Това събитие се осъществява във връзка с реализацията
на проект BG05M9OP001-1.009-0001 „Национална EURES мрежа“
по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020,
съфинансиран от Европейския социален фонд.
regiocom AG
е водеща немска компания, предоставяща услуги на предприятия в сферата на енергоснабдяването и телекомуникациите. От 1996 фирмата развива своята дейност вече с около 5500 служителя, работещи в различни центрове, разположени в Германия и в България в градовете Варна, София, Русе и Велико Търново.
С цел разрастването на нашия сървиз център в България, ние търсим високо квалифицирани и мотивирани служители за обслужване на клиенти от Германия и Австрия.
СВОБОДНА ПОЗИЦИЯ: Специалист обслужване на клиенти с немски език
Искаш ли да се присъединиш към нашия млад колектив и да станеш част от международна компания?
Ако ти
си добре дошъл при нас!
Какви предизвикателства те очакват?
В замяна ще получиш:
Очакваме те! Изпрати CV на немски език!
Tелефон за информация 0884 330 778 и имейл jobs@regiocom.bg
ТЪРСИШ РАБОТА?
Стани част от екипа на КЕШ КРEДИТ
Ние сме водеща финансова институция, специализирана в областта на микро кредитирането. Благодарение на международно признатият ни иновативен модел, базиран на уникална методика за вземане на решения, успешно развиваме и разширяваме своята дейност на местни и чужди пазари. Към момента на локално ниво управляваме 70 собствени офиса с покритие в цялата страна, а на глобално ниво успешно се развиваме в Европа, Африка, Близкия Изток и Азия. Зад всичко това стоят нашите хора. Вярваме, че благодарение на тях мечтите в нашата компания се превръщат в проекти, а целите в постижения. В отговор на това мащабно и динамично развитие, компанията търси да назначи високо мотивиран кандидат на позиция Мениджър екип.
ОСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ:
ИЗИСКВАНИЯ:
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
Ако това предложение представлява интерес за теб, моля изпрати своята автобиография на имейл careers@cashcredit.bg или се обади на телефон +359887236400.