ВАЖНО ЗА ВСИЧКИ СТУДЕНТИ! КРАЕН СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ – 10.07.2018 Г.

prrrrr

ВАЖНО ЗА ВСИЧКИ СТУДЕНТИ!

Крайният срок за приемане на документи  за участие в проект “Студентски практики“  е 10.07.2018 г.

 

ОСТАВАТ ОГРАНИЧЕН БРОЙ НЕЗАЕТИ МЕСТА.

 

Побързайте, регистрирайте се в информационната система на проекта http://praktiki.mon.bg и изпълнете последователно всички стъпки, необходими за започване на практиката. Крайната дата за приключване на практическото обучение по график е до  29.08.2018 г.

 

  • КАК СЕ КАНДИДАТСТВА ЗА УЧАСТИЕ В ПРОЕКТА?

 

 

Преди да се регистрирате е необходимо да се запознаете с Инструкцията за реда и условията за изпълнение на дейностите по проекта в сайта на проекта praktiki.mon.bg/sp

 

 

  • КАКВО ПРЕДЛАГА ПРОЕКТЪТ?

 

  • Изключително полезна възможност за работа и обучение в реална работна среда с продължителност от 240 часа под ръководството на служител от организацията работодател – ментор и под настойничеството на преподавател от ВСУ “Черноризец Храбър” – академичен наставник.
  • След успешното приключване и отчитане на практиката всеки студент получава от висшето училище стипендия в размер на 480 лева и удостоверение, което може да приложи към своето портфолио.

 

  • КОЙ ИМА ПРАВО ДА КАНДИДАТСТВА ЗА УЧАСТИЕ В ПРОЕКТА?

 

  • Всеки студент в редовна, дистанционна и задочна форма на обучение.
  • Можете да кандидатствате само за обяви, които са в професионалното направление, в което се обучавате.
  • Всеки студент има право да бъде включен в проекта веднъж в рамките на своето обучение за придобиване на всяка една образователно-квалификационна степен.

 

При необходимост от съдействие можете да се свържете с функционалния експерт по проекта на Вашата катедра  или професионално направление или с Кариерния център, стая А425, тел.: 052/359 515.

 

 ФУНКЦИОНАЛНИ ЕКСПЕРТИ ПО КАТЕДРИ И

ПРОФЕСИОНАЛНИ НАПРАВЛЕНИЯ:


Катедра “Администрация и управление” – доц. д-р Даниела Попова,
тел.: 052/359 602; popovadaniela13@gmail.com

ПН „Информатика и компютърни науки“ ас. Антонина Иванова, тел.: 0889 28 05 60; akrumova_students@abv.bg

ПН „Икономика“ ас. Радослав Къновски, тел.: 0895 18 61 95; radoslav.mip.vfu@gmail.com

*
Катедра “Психология” – доц. д-р Даниела Карагяурова, 
тел.: 0896 282 401; vfu.daniela@gmail.com 


Катедра “Сигурност и безопасност” –
доц. д-р Галина Милева, 
тел.: 0886 452 736; galina_mileva@yahoo.com


Катедра “Правни науки“
ас. Мария П. Петрова, 
тел.: 0889 307 711; mariya.p.petrova@abv.bg

*
Катедра “Изкуства” – проф. д-р Константин Кукушев, 
тел.: 0886 236 767; k.kukuschev@abv.bg


Катедра „Строителство на сгради и съоръжения“
 доц. д-р инж. Милена Кичекова, тел.: 0878 665 295; mkichekova@gmail.com

Катедра „Архитектура и урбанистика“ ас. арх. Жечка Илиева, тел.: 0889 208 624; jechka.ilieva@gmail.com

*

ФИЛИАЛ СМОЛЯН

проф. д-р Венелин Кафеджиев,

тел.: 0887 859 840; v.kafedjiev52@abv.bg
д-р Григор Григоров, тел.: 0898 711 298 ;
grassi@abv.bg

 

Договори в три екземпляра се приемат в отдел “Международна дейност и проекти”, всеки работен ден от 08.00 до 16,00 часа.

За контакти – тел.: 052/359 523

EASY CONSULT НАБИРА ЦЕЛОГОДИШНО ПЕРСОНАЛ ЗА РЕЧНИ КРУИЗНИ КОРАБИ.

ec

HOTEL PERSONNEL/ХОТЕЛСКИ ПЕРСОНАЛ :

  • EXECUTIVE CHEF – Главен Готвач
  • SOUS CHEF – Пом. Главен Готвач
  • PASTRY CHEF – Сладкар
  • CHEF DE PARTIE – Готвач
  • JR. COOK – Помощник готвач
  • UTILITY – Помощник в кухнята
  • HOUSEKEEPER – Главен камериер
  • CABIN / LAUNDRY STEWARD /ЕSS – Камериер
  • MAITRE D – Ресторант мениджър 
  • RESTAURANT WAITER/ESS – Ресторант сервитьор
  • BAR MANAGER – Бар мениджър
  • BAR WAITER/ЕSS – Бар сервитъор
  • BARTENDERS – Барман
  • RECEPTIONIST/NIGHT AUDITOR – Рецепционист
  • HAIRDRESSER – Фризъор
  • MASSAGE THERAPIST – Масажист

         Ние ще Ви предложим:

– Отлично възнаграждение – 900 – 2500 EUR net / month
– Допълнително бакшиш – 600 – 1000 EUR net / month
– Трудов договор и осигуровки – Швейцарски, Френски, Португалски или Кипърски
– Платен отпуск
– Отлични условия на работа
– Настаняване и изхранване – безплатно на борда на кораба

 

Изисквания:

–  ОПИТ на позицията, за която желаете да кандидатствате – минимум 1г.
–  ДОБРО НИВО НА АНГЛИЙСКИ ЕЗИК* – Задължително
–  Владеенето на втори западен език се счита за предисмтво / Немски, Испански, Френски /

Защо да кандидатстваш с Изи Консулт?

Изи Консулт е българска консултантска компания, която свързва най-добрите кандидати с утвърдени работодатели.

  • Oбръщаме специално внимание на всеки кандидат
  • Съпътстваме Ви при подготовка на документите за кандидатстване
  • Даваме насоки за успешно представяне по време на интервюто
  • Работим само с утвърдени компании
  • Работодателите разглеждат нашите кандидати с предимство

Услугите на Изи Консулт са изцяло безплатни за кандидатите.

Кажи HЕLLO на новите възможности !

Моля, изпращайте актуална автобиография и снимка на:

shipjobs@easyconsultbg.com
Или кандидатствайте онлайн директно тук:

https://portal.staffico.com/Easy/JobPosts/Viking-AC

https://portal.staffico.com/Easy/JobPosts/RC?refName=fbsc

Работа в Австрия /Готвачи, сладкари, сервитъори/:

https://portal.staffico.com/Easy/JobPosts/AR
Контакти:
Изи Консулт – Варна
Тел: +359 52 603 190

Изи Консулт – Бургас
Тел: +359 884 938 344

https://easyconsultbg.com/cruises/

Gaming Support Agent с немски, руски или английски език

concentrix

 

Консентрикс България  търси  Gaming Support Agent във Варна с немски, руски или английски език.
Повече информация за позицията и линк за кандидатстване можете да намерите тук –  https://synnex.taleo.net/careersection/cnx+external/jobdetail.ftl?job=CNX00052391&tz=GMT%2B03%3A00.

ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ „ВОЕННИ КЛУБОВЕ И ВОЕННО-ПОЧИВНО ДЕЛО” ОБЯВЯВА СВОБОДНИ РАБОТНИ ПОЗИЦИИ В ХОТЕЛИТЕ „ФЛАГМАН”, „АДМИРАЛ”, „ФРЕГАТА” И „МАЯК”, НАМИРАЩИ СЕ В К. К. „СВ. СВ. КОНСТАНТИН И ЕЛЕНА” ЗА СЕЗОН „ЛЯТО 2018”

Длъжност Необходими бройки Заетост Специфични изисквания
специалист-администратор 8 щатни бройки

 

4 щатни бройки

15.06 – 14.09.2018 г.

 

19.06 – 18.09.2018 г.

– средно проф. образование, специализирано в туризма или средно образование и проф. квалификация в туризма

– един чужд език

изпълнител-шофьор 1  щатнa бройкa 01.06 – 30.09.2018 г. – категория Д
изпълнител-камериер 7 щатни бройки

1  щатнa бройкa

3 щатни бройка

01.06 – 30.09.2018 г.

15.06 – 14.09.2018 г.

19.06 – 01.09.2018 г.

– средно образование

– един чужд език

5 щатни бройки

5 щатни бройка

5 щатни бройки

01.06 – 30.09.2018 г.

10.06 – 09.09.2018 г.

15.06 – 14.09.2018 г.

– основно образование

– минимални познания по един чужд език

изпълнител-главен готвач / готвач 18 щатни бройки 01.06 – 30.09.2018 г. – средно професионално образование, специализирано в туризма или средно образование и професионална квалификация в туризма

– мин. познания по един чужд език

изпълнител-сервитьор 16 щатни бройки

 

6 щатни бройки

01.06 – 30.09.2018 г.

 

19.06 – 01.09.2018 г.

– средно проф. образование, специа-лизирано в туризма или средно образование и проф. квалификация в туризма или средно образование и 2 години стаж в туризма

– един чужд език

12 щатни бройки

1  щатна бройка

15.06 – 14.09.2018 г.

01.07 – 31.08.2018 г.

– средно образование

– мин. познания по един чужд език

изпълнител-общ работник 2  щатни бройки 15.06 – 14.09.2018 г. – няма изисквания
изпълнител-работ-ник поддържане на спорт. съоръжения 2  щатни бройки 01.06 – 30.09.2018 г. – средно образование
изпълнител-работ-ник поддържка 3  щатни бройки 01.05 – 30.09.2018 г. – средно образование
изпълнител-работник в кухня 6  щатни бройки

9  щатни бройки

4 щатни бройки

01.06 – 30.09.2018 г.

15.06 – 14.09.2018 г.

19.06 – 18.09.2018 г.

– няма изисквания
изпълнител-мияч 2  щатни бройки 15.06 – 14.09.2018 г. – няма изисквания
изпълнител-чистач 1  щатна бройка

2  щатни бройки

01.06 – 30.09.2018 г.

15.06 – 14.09.2018 г.

– няма изисквания

 

  1. Документи за кандидатстване:

2.1. Заявление за желаната длъжност, с посочен адрес и телефон за контакт;

2.2. Автобиография с актуална снимка;

2.3. Копия от документи, удостоверяващи професионален опит (трудова книжка, УП -3 и др.);

2.4. Копия от документи за завършено образование, придобита проф. квалификация (документът да е издаден от проф. училище, проф. гимназия, проф. колеж за проф. обучение и др.),

2.5. Копия от документи за езикова квалификация (признава се диплома, удостоверения за завършени курсове и езикови школи).

 

  1. Прием на документи: Административна сграда на Териториален отдел – Варна, к.к. „Св. Св. Константин и Елена”, хотел „Адмирал” от 9.00 ч. до 17.30 ч. от понеделник до петък.

 

  1. Допълнителни условия : сезонен трудов договор, възможност за ползване на служебни помещения за нощувка, осигурен транспорт, възможност за провеждане на практика

 

За контакт: 052/387 686, 0892/606 801 – Йорданка Йорданова – главен експерт „ЧР