ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ „ВОЕННИ КЛУБОВЕ И ВОЕННО-ПОЧИВНО ДЕЛО” ОБЯВЯВА СВОБОДНИ РАБОТНИ ПОЗИЦИИ В ХОТЕЛИТЕ „ФЛАГМАН”, „АДМИРАЛ”, „ФРЕГАТА” И „МАЯК”, НАМИРАЩИ СЕ В К. К. „СВ. СВ. КОНСТАНТИН И ЕЛЕНА” ЗА СЕЗОН „ЛЯТО 2018”

Длъжност Необходими бройки Заетост Специфични изисквания
специалист-администратор 8 щатни бройки

 

4 щатни бройки

15.06 – 14.09.2018 г.

 

19.06 – 18.09.2018 г.

– средно проф. образование, специализирано в туризма или средно образование и проф. квалификация в туризма

– един чужд език

изпълнител-шофьор 1  щатнa бройкa 01.06 – 30.09.2018 г. – категория Д
изпълнител-камериер 7 щатни бройки

1  щатнa бройкa

3 щатни бройка

01.06 – 30.09.2018 г.

15.06 – 14.09.2018 г.

19.06 – 01.09.2018 г.

– средно образование

– един чужд език

5 щатни бройки

5 щатни бройка

5 щатни бройки

01.06 – 30.09.2018 г.

10.06 – 09.09.2018 г.

15.06 – 14.09.2018 г.

– основно образование

– минимални познания по един чужд език

изпълнител-главен готвач / готвач 18 щатни бройки 01.06 – 30.09.2018 г. – средно професионално образование, специализирано в туризма или средно образование и професионална квалификация в туризма

– мин. познания по един чужд език

изпълнител-сервитьор 16 щатни бройки

 

6 щатни бройки

01.06 – 30.09.2018 г.

 

19.06 – 01.09.2018 г.

– средно проф. образование, специа-лизирано в туризма или средно образование и проф. квалификация в туризма или средно образование и 2 години стаж в туризма

– един чужд език

12 щатни бройки

1  щатна бройка

15.06 – 14.09.2018 г.

01.07 – 31.08.2018 г.

– средно образование

– мин. познания по един чужд език

изпълнител-общ работник 2  щатни бройки 15.06 – 14.09.2018 г. – няма изисквания
изпълнител-работ-ник поддържане на спорт. съоръжения 2  щатни бройки 01.06 – 30.09.2018 г. – средно образование
изпълнител-работ-ник поддържка 3  щатни бройки 01.05 – 30.09.2018 г. – средно образование
изпълнител-работник в кухня 6  щатни бройки

9  щатни бройки

4 щатни бройки

01.06 – 30.09.2018 г.

15.06 – 14.09.2018 г.

19.06 – 18.09.2018 г.

– няма изисквания
изпълнител-мияч 2  щатни бройки 15.06 – 14.09.2018 г. – няма изисквания
изпълнител-чистач 1  щатна бройка

2  щатни бройки

01.06 – 30.09.2018 г.

15.06 – 14.09.2018 г.

– няма изисквания

 

  1. Документи за кандидатстване:

2.1. Заявление за желаната длъжност, с посочен адрес и телефон за контакт;

2.2. Автобиография с актуална снимка;

2.3. Копия от документи, удостоверяващи професионален опит (трудова книжка, УП -3 и др.);

2.4. Копия от документи за завършено образование, придобита проф. квалификация (документът да е издаден от проф. училище, проф. гимназия, проф. колеж за проф. обучение и др.),

2.5. Копия от документи за езикова квалификация (признава се диплома, удостоверения за завършени курсове и езикови школи).

 

  1. Прием на документи: Административна сграда на Териториален отдел – Варна, к.к. „Св. Св. Константин и Елена”, хотел „Адмирал” от 9.00 ч. до 17.30 ч. от понеделник до петък.

 

  1. Допълнителни условия : сезонен трудов договор, възможност за ползване на служебни помещения за нощувка, осигурен транспорт, възможност за провеждане на практика

 

За контакт: 052/387 686, 0892/606 801 – Йорданка Йорданова – главен експерт „ЧР

Свободни работни позиции в хотел “Интернационал”

“Интернационал” присъства на пазара на туристически услуги и прилага успешно концепцията за казино – хотел като един цялостен продукт, повече от 8 години. Компанията следи пазарните промени и успешно се адаптира към тях като развива своя продукт и корпоративно порт фолио, по примера на световно утвърдени дестинации. През 2013 година, “Интернационал” отвори врати като единствен по рода си, комплекс, който включва: нова супер луксозна 18-етажна кула като разширение на съществуващата 5-звездна хотелска база; най-мащабния център за конференции, събития и прояви в източна България; нов и модерен СПА център; шопинг център; оригинална комбинация от тематични ресторанти и заведения, и реновирано и още по–голямо казино с уникален дизайн.

 

Ако предпочитате стилна и модерна работна среда, обичате да обръщате внимание на детайлите и с лекота общувате с гости от различни националности и култури, тогава работата в Интернационал Хотел & Казино е точно за Вас!

 

СВОБОДНИ РАБОТНИ ПОЗИЦИИ:

  • Сервитьори „Основен ресторант“
  • Сервитьори „А ла карт“- “Skyfall” зона
  • Сервитьори „Казино бар“
  • Бармани
  • Готвачи
  • Администратори

*Има възможност за целогодишна или сезонна заетост.

 

Какво търсим:

  • Добро владеене на английски език
  • Усмихнат и позитивен човек с много добри комуникативни умения
  • Умения за работа в динамична среда
  • Отговорност и организираност
  • Мотивирана личност с желание за работа в екип, стремеж към постоянно усъвършенстване

Ще се счита за предимство ако:

  • Имате професионален опит
  • Владеете руски, турски, иврит или арабски език

Какво предлагаме:

  • Възможност за дългосрочен или сезонен ангажимент
  • Позиция в утвърдена, стабилна и постоянно развиваща се компания, която цени високо персонала си и инвестира в развитието му
  • Възможност за професионална реализация

 

Ако се идентифицирате с нашите изисквания, можете да кандидатствате за позициите – като изпратите актуална автобиография на e-mail: careers@interhc.com
На всички Ваши въпроси можем да отговорим на телефон: 0887 06 73 64 (екип „Човешки ресурси“) Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, според ЗЗЛД.

 

1 2 3 4

ЗАСТРАХОВАТЕЛНА КОМПАНИЯ „АРМЕЕЦ” ТЪРСИ: СТАЖАНТ в Ликвидационен център – Варна на ЗАД „Армеец”

ЗАД „Армеец” е българска застрахователна компания. Професионализъм, ефективност и почтеност са водещи принципи на работа, към които се придържаме във взаимоотношенията си с клиенти, партньори и служители.

За своя Ликвидационен Център за регистрация на щети в град Варна обявяваме свободна позиция за СТАЖАНТ.

OСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ:
– Подпомага работата при приемането на документи и регистрирането на  преписки по щети;
– Подпомага работата при обработката на входяща и изходяща документация;
– Въвежда и администрира данни в информационните системи на дружеството.

ИЗИСКВАНИЯ:
– Отлична компютърна грамотност;

– Организираност и отговорност;
– Прецизност при работа с документи;

– Коректност и лоялност;

– Добри комуникативни умения.

КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
– Подсигурено работно място;
– Въвеждащо обучение;
– Провеждане на стаж в рамките на 240 часа по проект „Студентски практики”.

Необходими документи:
– Актуална автобиография.

Ако позицията представлява интерес за Вас,

моля, изпратете необходимите документи, в сайта на проекта „Студентски практики” (https://praktiki.mon.bg/sp/).

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

 

ИНСПЕКТОР ПРЕВЕНЦИЯ ПБЗН

„Аварийна, пожарна и екологична защита” АД осигурява ръководене и извършване цялостната дейност по пожаропрофилактика, противопожарен надзор и контрол на територията на обекти в експлоатация и строежи, както и събиране, обработване, използване и предоставяне на информация за пожарната безопасност на дружество в съответствие с действуващите в Република България нормативни разпоредби за пожарна безопасност.

Фирмата има свободна позиция на длъжност ИНСПЕКТОР ПРЕВЕНЦИЯ ПБЗН

Основни изисквания:
1. Стаж по специалността – минимум 5 год. в структурните звена за “ПБЗН”.
2. Образование – висше, специалност “ПАБ” или сходна или завършен курс за обучение по “ПБЗН”, съгласно изискванията на Наредба № 8121з-531/09.09.2014 г.
3. Шофьорска книжка – категория “B”
4. Компютърна грамотност – MS Office.
5. Познаване законите, наредбите, нормативните актове, правилниците, инструкциите и други документи, регламентиращи пожарната безопасност на обектите.

Отговорности:
1. Извършване на пожаропрофилактична дейност на обекти в експлоатация, съгласно Наредба № 8121з-647 от 1 октомври 2014 г.
2. Изработване и предлагане за утвърждаване правила /инструкции/ за осигуряване на пожарната безопасност на територията на обекти в експлоатация и строежи.
3. Подготвяне за издаване на заповеди за спазване на правилата и нормите за ПБ, съгласно Наредба № 8121з-647 от 1 октомври 2014 г.
4. Изготвяне на протоколи, съгласно изискванията на Наредба № 8121з-647 от 1 октомври 2014 г.
5. Изготвяне на актове за огневи работи, съгласно Наредба № 8121з-647 от 1 октомври 2014 г.
6. Организиране и провеждане практически обучения и инструктажи на работниците и служителите, съгласно изискванията на Наредба № РД-07-2 от 2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд.
7. Осигуряване и поставяне на знаци и сигнали, съгласно Наредба № РД-07/8 от 20.12.2008 г. за минималните изисквания за знаци и сигнали за безопасност на труда и противопожарна охрана.

 

Лични качества:
1. Дисциплинираност.
2. Организираност.
3. Оперативност.
4. Отговорност.
5. Умения за работа в екип.
Фирмата предлага:
1. Трудов договор.
2. Социални пакети.
3. Работа в млад и динамичен колектив.
Трудово възнаграждение: 700 лв. НЕТО

 

За връзка: 0885610697, office@pojarna.bg

Стани част от екипа на КЕШ КРEДИТ

Ние сме Кеш Кредит, водеща финансова институция, специализирана в областта на микро кредитирането. Благодарение на международно признатият ни иновативен модел, базиран на уникална методика за вземане на решения, успешно развиваме и разширяваме своята дейност на местни и чужди пазари. Към момента на локално ниво управляваме 70 собствени офиса с покритие в цялата страна, а на глобално ниво успешно се развиваме в Европа, Африка, Близкия Изток и Азия. Зад всичко това стоят нашите хора. Вярваме, че благодарение на тях мечтите в нашата компания се превръщат в проекти, а целите в постижения. В отговор на това мащабно и динамично развитие, компанията търси да назначи високо мотивиран кандидат на позиция “Кредитен специалист”.
АКО ЗА ТЕБ Е ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО:
– Да представяш дейността и услугите на компанията пред потенциални и настоящи
клиенти;
– Да участваш в рекламни инициативи и промотиране на продукти на компанията;
– Да подпомагаш директните продажби на финансовите продукти;
– Да съдействаш при обслужването на кредитите в следпродажбения процес;
– Да участваш във формирането, поддържането и обслужването на качествен клиентски
портфейл.
АКО ТИ СИ С:
– Добри комуникативни умения;
– Амбиция и стремеж към постигане на цели;
– Добри презентационни и търговски умения;
– Отговорно отношение към поставени задачи;
– Опит в областта на финансовите услуги и директните продажби.

ТО НИЕ ТИ ПРЕДЛАГАМЕ:
– възможност за кариерно развитие
– заплащане обвързано с постигнатите резултати
– коректно отношение
Ако това предложение представлява интерес за теб, моля изпрати своята автобиография на имейл careers@cashcredit.bg или се обади на телефон +359889107332.