Фрапорт Туин Стар

ВАРНЕНСКИ СВОБОДЕН УНИВЕРСИТЕТ „ЧЕРНОРИЗЕЦ ХРАБЪР“

Уважаеми студенти,

Каним Ви най-любезно да присъствате

на 21 март 2017 г. (вторник) от 12,30 ч. в зала УСК 3

на презентация на тема

Фрапорт Туин Стар“ – Летище Варна и Летище Бургас:

поглед отвътре“

и обявяване на свободни работни позиции.

ОЧАКВАТ ВИ АТРАКТИВНИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ

ЗА СЕЗОН 2017!

Кариерен център на ВСУ „Черноризец Храбър“

2_Obrystenie_Fraport

Апартаментни комплекси ИРИС и МАК

Апартаментни комплекси ИРИС и МАК
До гр.Каварна

Божурец инвeстмънт” ООД управлява апартаментни комплекси до гр,Каварна и търси да наеме за сезон 2017 служители на следната позиция:
1. Информатор клиенти
2. Организатор обслужване

1. Информатор клиенти
Задължения:
1. Посреща и регистрира собственици и гости на апартаментните комплекси.
2. Грижи се за нуждите на обитателите, приема заявки и предоставя информация за предлаганите допълнителни услуги.
3. Осъществява контакт с обитателите на английски език . Информира оторизираните служители в комплекса и във фирмата за въпроси и изисквания от страна на обитателие на апартаментите

Изисквания:
1. Владеене на английски език, владеенето на руски език е предимство
2. Компютърна грамотност
3. Много добра комуникативност, съобразителност, отговорност, прецизност, вежливо отношение към обитателите.

2. Организатор обслужване /отговорник във връзка с дейностите по информация и обслужване на клиенти/
Задължения – изпълнява задълженията по точка 1 и организира свързаните с това дейнсти:
1. Посреща и регистрира собственици и гости на апартаментните комплекси.
2. Грижи се за нуждите на обитателите, приема заявки и предоставя информация за предлаганите допълнителни услуги.
3. Осъществява контакт с обитателите на английски език . Информира оторизираните служители в комплекса и във фирмата за въпроси и изисквания от страна на обитателие на апартаментите

Изисквания:
1. Владеене на английски език, владеенето на руски език е предимство
2. Компютърна грамотност
3. Много добра комуникативност, съобразителност, отговорност, прецизност, вежливо отношение към обитателите.

Ние предлагаме:
Квартира на територията на апартаментните комплекси
Осигурено униформено облекло
Работа на трудов договор за сезона – до 10.09.2016г.
След последващ подбор е възможно кандидатстване за продължаване на работата към фирмата
Ако желаете да се присъедините към нашия екип, моля изпратете детайлна автобиография и актуална снимка на
b_invest_org@abv.bg

Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

Аdecco – Специалист обслужване на клиенти с немски език

1_ADECCO_14_3_2017

Аdecco е една от компаниите в листата на Global Fortune 500 и е световния лидер в предлагането на услуги в областта на човешките ресурси. Adecco Group свързва над 500,000 сътрудници с клиенти всекиден чрез своята мрежа с над 6,600 офиси посредством 34,000 служители, в повече от 60 страни и територии по света.
Ние вярваме, че добрата работна среда е фактор за по-добър живот. Поради тази причина нашите консултанти се стремят да намерят най-добрата позиция съответстваща на Вашите персонални умения и предпочитания.

За наш клиент търсим мотивирани кандидати за позицията:

Специалист обслужване на клиенти с немски език

Предложението включва:
• Перфектни условия;
• Конкурентно възнаграждение;
• Възможност за кариерно развитие.

Позицията включва следните задължения и отговорности:
• Обработка на запитвания;
• Лична комуникация с клиенти на място, в офиса, на немскиезик;
• Администриране на документи;
• Координация и сътрудничество с другите отдели на компанията.
Изисквания към кандидатите:
• Отлично ниво на немски език;
• Добро ниво на владеене на английски или рускиезик ще бъде предимство;
• Диплома за висше образование;
• Умение за водене на комуникация;
• Висока мотивацияза професионално развитие;
• Опит на сходна позиция ще бъде предимство.

Ако тази възможност е интересна за теб – кандидатствай още днес na Elena.Tasheva@adecco.com

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Всичкиданни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящият подбор. Лиценз от Националната Агенция по Заетостта N=1814.

Подготви своя кариерен старт с JobTiger и Nestlé!

Подготви своя кариерен старт с JobTiger и Nestlé !

2

15 март (сряда) от 14:00ч.
Юнашки салон, Варна

Ела на#Работилница „Добра Кариера, Добър Живот“,
където ще ти разкажем как да се подготвиш за „Национални Дни на кариерата“
и да намериш мечтаната работа или стаж.

Не пропускай шанса да чуеш вдъхновяващите истории от опита на висшия мениджмънт и да разбереш как:

 да подготвиш перфектното CV и мотивационно писмо;
 да впечатлиш работодателите на интервю за работа;
 да потърсиш и откриеш мечтаната работа,която те прави щастлив.

Историята на своя успех ще разкаже Светлозар Петров –
управител на HR компанията JobTiger и
един от създателите на JobTiger.bg – първият професионален сайт за търсене и предлагане на работа в България.

JobTiger участва активно в създаването и поддържането на много значими младежки проекти:

 провеждане на „Национални Дни на кариерата“;
 създаване на кариерни центрове в университетите в България;
 въвеждане на кариерното консултиране в България;
 обучение на кариерни консултанти за висшите и средни училища;
 фондация „Международна награда
на херцога на Единбург – България“.

Искаш ли да бъдеш подготвен за своя кариерен старт?
Очакваме те на 15 март от 14:00 ч. в Юнашкия салон!