Business Analyst Internship

Каним Ви да станете част от ежегодните стажантски програми на СиСофт. Компанията ни се занимава с разработка и поддръжка на технологични решения в областта на банковия и финансов софтуер. С 30 години традиции в сферата, ние дължим своите дългогодишни успехи най-вече на формирания през годините сплотен и отговорен екип от опитни професионалисти и мотивирани млади специалисти. 

Каним Ви да станете част от ежегодните стажантски програми на СиСофт. Компанията ни се занимава с разработка и поддръжка на технологични решения в областта на банковия и финансов софтуер. С 30 години традиции в сферата, ние дължим своите дългогодишни успехи най-вече на формирания през годините сплотен и отговорен екип от опитни професионалисти и мотивирани млади специалисти. 

Чрез нашите стажантски програми, сме поели отговорността да изградим мост между академичните познания в сферата на финансите, банковото дело или високите технологии и ежедневните предизвикателства на реалния бизнес живот.  

Стажът, който провеждаме, е изцяло практически насочен. По време на него поетапно се придобиват знания и умения, свързани с работата на бизнес анализатора в софтуерна компания. Всеки етап започва с кратък теоретично-практически урок, след който се поставя задача, която следва да се изпълни в определен срок. 

Какво ни отличава и знаем, че е важно за вас? 

  • Стажът се провежда дистанционно, като се изисква присъствие в офиса ни единствено за теоретично-практическите уроци; 
  • Всеки стажант ще има персонален ментор, с дългогодишен опит като специалист в сферата, който ще му дава насоки за изпълнението на задачите и обратна връзка; 
  • Най-добре представилите се стажанти ще получат предложение за постоянна работа при нас. 

По време на стажа ще имате възможност да: 

  • Придобиете безценни професионални умения; 
  • Получите опит в реална среда; 
  • Обогатите своите технически познания и умения; 
  • Обмените добри практики с професионалисти в областта; 
  • Се докоснете до динамичната работна атмосфера в една от най-актуалните сфери в момента. 

Продължителност: 

Стажът ще бъде с продължителност 45 календарни дни. През този период е необходимо да отделяте не по-малко от 6 часа на ден, от понеделник до петък. Целта е да получавате бърза и адекватна помощ по задачите, да придобиете усет за работа в екип и да изградите реална преценка дали СиСофт е мястото за бъдещото ви професионално развитие. Това време не е строго нормирано и ще бъде съобразено с вашите лични ангажименти. 

*Програмата е съобразена с изискванията за задължителен стаж от университета. 

Кандидатствайте, ако: 

  • Имате познания в сферата на финансите, банковото дело или информационните технологии; 
  • Желаете да учите и да се развивате; 
  • Притежавате отлични комуникативни и аналитични умения; 
  • Владеете английски език добре; 
  • Умеете да мислите иновативно и да подхождате креативно при различни предизвикателства; 
  • Сте готови да започнете постоянна работа веднага след стажа. 

За да кандидатствате, изпратете автобиография с актуална снимка на career@csoft.bg

Или кандидатствайте през сайта ни: https://www.csoft.bg/job-offers/business-analyst-internship

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност и в съответствие с приложимите нормативни актове. За да не ви губим времето, само одобрените кандидати ще бъдат повикани на интервю. Кандидатствайки, доброволно предоставяте своите лични данни и се съгласявате СиСофт ООД да ги обработва за целите на настоящия подбор. 

Чрез нашите стажантски програми, сме поели отговорността да изградим мост между академичните познания в сферата на финансите, банковото дело или високите технологии и ежедневните предизвикателства на реалния бизнес живот.  

Стажът, който провеждаме, е изцяло практически насочен. По време на него поетапно се придобиват знания и умения, свързани с работата на бизнес анализатора в софтуерна компания. Всеки етап започва с кратък теоретично-практически урок, след който се поставя задача, която следва да се изпълни в определен срок. 

Какво ни отличава и знаем, че е важно за вас? 

  • Стажът се провежда дистанционно, като се изисква присъствие в офиса ни единствено за теоретично-практическите уроци; 
  • Всеки стажант ще има персонален ментор, с дългогодишен опит като специалист в сферата, който ще му дава насоки за изпълнението на задачите и обратна връзка; 
  • Най-добре представилите се стажанти ще получат предложение за постоянна работа при нас. 

По време на стажа ще имате възможност да: 

  • Придобиете безценни професионални умения; 
  • Получите опит в реална среда; 
  • Обогатите своите технически познания и умения; 
  • Обмените добри практики с професионалисти в областта; 
  • Се докоснете до динамичната работна атмосфера в една от най-актуалните сфери в момента. 

Продължителност: 

Стажът ще бъде с продължителност 45 календарни дни. През този период е необходимо да отделяте не по-малко от 6 часа на ден, от понеделник до петък. Целта е да получавате бърза и адекватна помощ по задачите, да придобиете усет за работа в екип и да изградите реална преценка дали СиСофт е мястото за бъдещото ви професионално развитие. Това време не е строго нормирано и ще бъде съобразено с вашите лични ангажименти. 

*Програмата е съобразена с изискванията за задължителен стаж от университета. 

Кандидатствайте, ако: 

  • Имате познания в сферата на финансите, банковото дело или информационните технологии; 
  • Желаете да учите и да се развивате; 
  • Притежавате отлични комуникативни и аналитични умения; 
  • Владеете английски език добре; 
  • Умеете да мислите иновативно и да подхождате креативно при различни предизвикателства; 
  • Сте готови да започнете постоянна работа веднага след стажа. 

За да кандидатствате, изпратете автобиография с актуална снимка. 

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност и в съответствие с приложимите нормативни актове. За да не ви губим времето, само одобрените кандидати ще бъдат повикани на интервю. Кандидатствайки, доброволно предоставяте своите лични данни и се съгласявате СиСофт ООД да ги обработва за целите на настоящия подбор.