БЪЛГАРСКА НАРОДНА БАНКА ДИРЕКЦИЯ „УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ“ ОБЯВЯВА СВОБОДНО РАБОТНО МЯСТО ЗА ЕКСПЕРТ ОТДЕЛ „ЗАПЛАЩАНЕ, УСЛОВИЯ НА ТРУД И СОЦИАЛНА ПОЛИТИКА“

Обща характеристика на длъжността:
Участие в процеса по разработване на нови и преразглеждане на съществуващи политики, процедури, насоки и инструкции за работа, свързани с функционирането на информационната система по управление на човешките ресурси. Подпомагане на дейностите
по електронизация на процесите чрез изготвяне на подходящи предложения, анализи и становища за развитие и усъвършенстване на системата. Участие в процесите по създаване и поддържане в актуално състояние на регистри и бази данни, необходими за ефективното управление на човешките ресурси, съгласно действащото законодателство в областта на трудовите отношения, личните данни и информационната сигурност.


Изисквания:
◍ Висше образование – минимална образователна степен „бакалавър“;
◍ Предпочитани специалности: управление на човешките ресурси, бизнес икономика,
икономика на човешките ресурси, икономика и финанси, информационни системи;
◍ Владеене на английски език – писмено и говоримо (ниво В2 според европейската езикова рамка);
◍ Задълбочени познания и опит в работата с Microsoft Office, справочни и приложни програми;
◍ Умения за разбиране и моделиране на организационни процеси и данни;
◍ Умения за работа с информационни системи за управление на човешките ресурси;
◍ Отлични комуникативни, организационни и аналитични умения;
◍ Умения за работа в екип;
◍ Прецизност и внимание към детайлите.


За предимство ще се считат професионалната квалификация и/или опит в областта на информационните системи, свързани със създаване, управление и развитие на бази данни; автоматизация на процеси, свързани с управлението на човешките ресурси в организацията.
Подборът на кандидатите ще се извърши по документи и събеседване.
Необходими документи: мотивационно писмо, актуална автобиография, диплома за завършено образование, сертификат/диплома за владеене на английски език, други удостоверителни документи.
За участие в подбора, кандидатът следва да представи съгласие за обработване на лични данни, след като се запознае с информацията по чл. 13 от Регламент (ЕС) 2016/679 за защита на личните данни. Подробна информация е поместена в интернет страницата на
банката (www.bnb.bg), рубрика Кариери. Без приложено съгласие от кандидата, документите няма да бъдат разгледани.
Документи се подават в срок до 28.02.2023 г. по един от следните начини: 1. На e-mail: HR@bnbank.org, като изискващите се документи следва да бъдат изпратени като прикачени файлове; 2. По пощата – на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър І” No 1, дирекция
„Управление на човешките ресурси”; 3. Лично в сградата на Българската народна банка.
Справки на тел.: 02/9145 1455 и 02/9145 1627.

Забележка: Не се приемат документи на кандидати, които са свързани посредством брак или родство със служители на БНБ (съпрузи, роднини по права линия, по съребрена линия до четвърта степен и по сватовство до втора степен включително).
Българската народна банка е администратор на лични данни по силата на Регламент (ЕС) 2016/679 от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна
на Директива 95/46/EО (Общ регламент относно защитата на данните) и Закона за защита на личните данни. Цялостната дейност по подбор на кандидати за работа се организира от
дирекция „Управление на човешките ресурси“.

БЪЛГАРСКА НАРОДНА БАНКА ДИРЕКЦИЯ „УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ“ ОБЯВЯВА СВОБОДНО РАБОТНО МЯСТО ЗА ЕКСПЕРТ, УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ В ОТДЕЛ „АДМИНИСТРИРАНЕ НА ПЕРСОНАЛА“

Обща характеристика на длъжността:
Участие в дейностите, свързани с набирането, подбора, възникването, изменението и
прекратяването на трудовите правоотношения.
Подпомагане на процесите по разработване и прилагане на политиките по управление
на човешките ресурси, свързани приоритетно с провеждането на подбор на кандидати за
работа в БНБ – изготвяне на обяви, търсене на нови канали за връзка с потенциални
кандидати, участие в кариерни форуми, обработване и обобщаване на информацията,
свързана с постъпилите кандидатури, организиране и провеждане на писмени изпити и/или
събеседване и др.
Участие в разработването на вътрешни правила и процедури в областта на
управлението на човешките ресурси, както и методологии и стратегии за търсене и подбор
на кандидати за работа.
Съдействие при изготвянето на информация и съставянето на аналитични материали,
подпомагащи процесите по вземане на решения от ръководството на банката.


Изисквания:
◍ Висше образование – минимална образователна степен „бакалавър“ ;
◍ Предпочитани специалности: управление на човешките ресурси, психология, трудова
и организационна психология, организационно поведение и консултиране на организацията, организационна и социална психология, социология;
◍ Владеене на английски език – писмено и говоримо (ниво В2 според европейската езикова рамка);
◍ Компютърна грамотност – MS Office, умения за работа със справочни и приложни програми;
◍ Познания в областта на трудовото и осигурително законодателство;
◍ Отлични комуникативни, организационни и аналитични умения;
◍ Умения за работа в екип;
◍ Прецизност и внимание към детайлите.


За предимство ще се счита професионалната квалификация в областта на управление на човешките ресурси и/или предишен опит при провеждане на подбор на кандидати за работа.
Подборът на кандидатите ще се извърши по документи, писмен изпит и събеседване.
Писменият изпит ще се проведе под формата на тест с отворени и затворени въпроси в областта на управление на човешките ресурси и превод на кратък текст от/на английски език.


Необходими документи: мотивационно писмо, актуална автобиография, диплома за завършено образование, сертификат/диплома за владеене на английски език, други удостоверителни документи.
За участие в подбора, кандидатът следва да представи съгласие за обработване на лични данни, след като се запознае с информацията по чл. 13 от Регламент (ЕС) 2016/679 за защита на личните данни. Подробна информация е поместена в интернет страницата на банката (www.bnb.bg), рубрика Кариери. Без приложено съгласие от кандидата, документите няма да бъдат разгледани.


Документи се подават в срок до 28.02.2023 г. по един от следните начини: 1. На e-mail: HR@bnbank.org, като изискващите се документи следва да бъдат изпратени като прикачени файлове; 2. По пощата – на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър І” No 1, дирекция „Управление на човешките ресурси”; 3. Лично в сградата на Българската народна банка.
Справки на тел.: 02/9145 1455 и 02/9145 1627.


Забележка: Не се приемат документи на кандидати, които са свързани посредством брак или родство със
служители на БНБ (съпрузи, роднини по права линия, по съребрена линия до четвърта степен и по сватовство до втора
степен включително).

Българската народна банка е администратор на лични данни по силата на Регламент (ЕС) 2016/679 от 27 април
2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното
движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/EО (Общ регламент относно защитата на данните) и Закона за
защита на личните данни. Цялостната дейност по подбор на кандидати за работа се организира от дирекция „Управление
на човешките ресурси“.

REINA DEL MAR -ТЕХНИЧЕСКИ ОРГАНИЗАТОР/целогодишна заетост

ТЪРСИМ ДА НАЗНАЧИМ ТЕХНИЧЕСКИ ОРГАНИЗАТОР/целогодишна заетост

Описание на задълженията

– Провеждане на проучвания за целите на проектите;

– Организиране на работни срещи и разговори;

– Обработка, систематизиране и архивиране на документация;

– Организация на срещи и водене на протокол;

– Водене на кореспонденция;

– Изпълнява технически функции по осигуряване и обслужване на работата на обектите;

– Изготвяне на справки и отчети;

– Изпълнение и на други конкретно възложени задачи. Избраният кандидат трябва да отговаря на следните изисквания за длъжността: – Минимум средно образование;

– Минимум техническа грамотност;

– Отлична компютърна грамотност

– MS Office: Word, Excel, Power Point;

– Владеене на английски език;

– Умения за водене на бизнес кореспонденция;

– Много добри организационни умения;

– Инициативност и умения за приоритизация на задачи;

КАКВО ПРЕДЛАГАМЕ НИЕ

Коректни отношения Много добри условия на труд Работа в млад и мотивиран екип Възможност за израстване в йерархията на фирмата

При проявен интерес към нашето предложение , изпратете автобиография и актуална снимка на емейл адрес marketing@hvdhotels.com. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю

Пълна обява

Schneider Electric България се включва в „Технологии в бара“

Февруарското издание на формата се провежда съвместно от ПАРА, Schneider Electric и B2N Additive Manufacturing Ecosystem

София, 1 февруари 2023 г. На 9 февруари (четвъртък) в Пловдив ще се проведе новото издание на „Технологии в бара“, организирано от Професионалната организация по роботика и автоматизация (ПАРА) съвместно с Schenider Electric и B2N Additive Manufacturing Ecosystem. Изданието обединява експерти от иновативните индустрии, индустриалните производства и ИТ сектора. На него в неформална обстановка участниците ще споделят знания по темата „лийн“ (lean) под мотото Think lean, act lean, be lean! Регулярното събитие на ПАРА ще се проведе от 18:30 часа в 14 Steps | Fili-better-food (ул. „Лейди Странгфорд“ № 2, Пловдив център). Входът е свободен и са поканени всички, които имат интерес в областта на дискутираните теми.

На събитието експерти в различни области ще поговорят за лийн методологията, която води до използването на по-малко труд, материали, време и физическо пространство за създаване на продукт с по-добро качество в сравнение с традиционните работни практики. Ще се обърне внимание на всички лийн измерения, които влияят на работния процес – мисленето, действието и цялостното функциониране на хора, системи и машини в унисон. 

Основните лектори на предстоящото издание на „Технологии в бара“ ще бъдат:

Мария Топчийска – SC Performance & Digital Director, Schneider Electric / GCS Europe бивш директор на Умната фабрика на компанията в Пловдив. Мария е работила за производствени предприятия от различни сектори в страната и чужбина и притежава ценен опит като методи за измерване на времето (МТМ) и лийн обучител. Именно тя ръководи процеса за превръщането и сертифицирането на пловдивския завод като Smart Factory, което стана факт в края на 2019 г. Тя също е внедрила лийн в производството и ще сподели ценен опит по темата.

Теодор Стоянов – Метод мениджър в Schneider Electric. Теодор е пример за кадър, израснал в компанията, след като пътят му тръгва от производството, a понастоящем заема мениджърска позиция. Той ще представи ползите на лийн от гледна точка на своята длъжност.

Боян Пехливанов – основател и управител на B2N Additive Manufacturing Ecosystem. Боян ще разгърне темата за лийн практиките в производството през призмата на 3D технологиите. От него ще разберете за конкретното приложение на 3D технологиите – digital inventory (дигитална библиотека от резервни части, инструменти, помощни приспособления за автоматизация и обезопасяване на производството) и как с наличието на дигитален склад и 3D принт технология се оптимизират и дори елиминират процеси по доставки, престой на машините и монтажни дейности.

 Допълнителна информация за събитието може да откриете ТУК.

БЪЛГАРСКАТА НАРОДНА БАНКА ДИРЕКЦИЯ „ИКОНОМИЧЕСКИ ИЗСЛЕДВАНИЯ И ПРОГНОЗИ“ ОБЯВЯВА СВОБОДНИ РАБОТНИ МЕСТА ЗА ЕКСПЕРТИ В ОТДЕЛ „МАКРОИКОНОМИЧЕСКИ ИЗСЛЕДВАНИЯ“ И ОТДЕЛ „МОНЕТАРНИ И ФИНАНСОВИ ИЗСЛЕДВАНИЯ“

Обща характеристика на длъжността:
Основните цели и задачи на дирекция „Икономически изследвания и прогнози“ са
свързани с изготвянето на аналитични материали и прогнози, провеждане на
макроикономически изследвания, иконометрично моделиране и симулации, които подпомагат
вземането на решения от Управителния съвет на БНБ. Част от работата в дирекцията е
свързана с изготвянето на периодични анализи за развитието на икономиката, като пример за
това е тримесечното издание „Икономически преглед“. Служителите на дирекцията участват
активно в двугодишния план за изследователска дейност на БНБ, в който са включени теми,
свързани с изпълнението на целите и задачите на БНБ. Част от работата по плана за
изследователска дейност се публикува в поредицата „Дискусионни материали“ на сайта на
БНБ. Експертите от дирекция „Икономически изследвания и прогнози“ участват в различни
работни групи към Европейската система от централни банки, където работят с колеги от
други европейски държави по конкретни теми според специализацията си. Служителите на
дирекцията участват в регулярни срещи с международни институции (Международен валутен
фонд, Европейска комисия и други), по време на които се дискутират текущото състояние на
българската икономика и очакванията за бъдещото ѝ развитие.


Минимални изисквания:

  • Висше образование – минимална образователна степен „бакалавър“
  • Предпочитана специалност – икономика, макроикономика, финанси, иконометрия,
  • статистика, приложна математика;
  • Отлично владеене на английски език – писмено и говоримо (ниво С1 според
  • Европейската езикова рамка), удостоверено с документ;
  • Отлични познания за работа с MS Office.
  • За предимство ще се считат:
  • Умения за работа със специализиран софтуер за статистически анализ като EViews,
  • MATLAB, Stata, R и Python;
  • Умения за работа с бази данни;
  • Аналитични разработки или научни публикации.


Подборът на кандидатите ще се извърши по документи, писмен изпит и събеседване.
Писменият изпит ще бъде под формата на отворени въпроси или задачи, свързани с
икономическата теория и приложния икономически анализ.
Необходими документи: мотивационно писмо, актуална автобиография, копие на диплома
за завършено образование, сертификат/диплома за владеене на английски език, други
удостоверителни документи по преценка на кандидата.
За участие в подбора кандидатът следва да представи съгласие за обработване на лични
данни, след като се запознае с информацията по чл. 13 от Регламент (ЕС) 2016/679 за защита
на личните данни. Подробна информация е поместена в интернет страницата на банката,
рубрика Кариери. Без приложено съгласие от кандидата документите няма да бъдат
разгледани.
Документи се подават в срок до 27.02.2023 г. по един от следните начини: 1. На e-mail:
HR@bnbank.org, като изискващите се документи следва да бъдат изпратени като прикачени
файлове; 2. По пощата – на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър І” № 1, дирекция
„Управление на човешките ресурси”; 3. Лично в сградата на Българската народна банка.
Справки на тел.: 02 9145 1455 и 02 9145 1627.

Забележка: Не се приемат документи на кандидати, които са свързани посредством брак или родство със служители на БНБ (съпрузи, роднини по права линия, по съребрена линия до четвърта степен и по сватовство до втора степен включително). Българската народна банка е администратор на лични данни по силата на Регламент (ЕС) 2016/679 от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/EО (Общ регламент относно защитата на данните) и Закона за защита на личните данни. Цялостната дейност по подбор на кандидати за работа се организира от дирекция „Управление на човешките ресурси“.