Дирекция „Бюро по труда” – гр. Варна

Каним Ви да вземете участие в онлайн-кариерен форум

 „Кариера в България“ на 12 януари 2021 г. от 10:00 ч.

Събитието ще се проведе чрез платформата на ЕК https://www.europeanjobdays.eu/en/events/career-bulgaria и се организира от Министерството на труда и социалната политика в сътруднимество с Агенция по заетостта. Участието в него е напълно безплатно. Включването в събитието може да се осъществи от всеки компютър или мобилно устройство с интернет връзка. Провеждането на кариерното изложение в онлайн-формат ще ни позволи да продължим подкрепата, която предоставяме на младите хора чрез тази инициатива, като същевременно опазваме тяхното здраве и здравето на всички участващи.

Регистрацията на събитието е отворена. Очакваме във форума да вземат участие лица, придобили своето висше образование в България или чужбина, които биха желали да се развиват професионално в България, както и национални и чуждестранни работодатели от различни икономически сектори, предлагащи работни места на територията на страната.

Работодателите имат възможност да презентират своята дейност по време на форума, да заявят свободни работни места, да осъществят контакт с голям брой участници от разнообразни образователни и квалификационни направления и да намерят търсената от тях високо квалифицирана и мотивирана работна ръка.

Онлайн платформата „Европейски ден на труда” e създадена с цел да улеснява трудовата мобилност в рамките на Европа чрез организиране на онлайн и на място събития за набиране на персонал. Търсещите работа лица, работодателите и EURES персонала се регистрират безплатно. В рамките на определено събитие се обявяват работни места, по които търсещите работа лица могат да кандидатстват. В деня на конкретното събитие онлайн платформата позволява да се провеждат онлайн интервюта между ТРЛ и работодатели и да се комуникира с регистрираните за събитието EURES съветници или други експерти.

За участие в конкретно събитие е необходимо както работодателите, така и търсещите работа лица да се регистрират предварително и да посочат в кое събитие желаят да участват – в случая на събитието на 12.01.2021 – директен линк: https://www.europeanjobdays.eu/bg/events/%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%B5%D1%80%D0%B0-%D0%B2-%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F

С регистрацията си в онлайн платформата работодателите имат възможност сами да заявяват работни места. Търсещите работа пък могат да проучат и подберат най-подходящата за тях позиция и да кандидатстват за нея, а при одобрение от страна на работодателя отново в рамките на платформата да получат покана за участие в онлайн интервю.

Обръщаме се към Вас с молба за участие в събитието, чрез регистрация в онлайн платформата за преглед на свободните позиции и последващо кандидатстване, ако някоя от тях Ви интересува.

От екипа на Дирекция „Бюро по труда” – гр. Варна

СПЕЦИАЛИСТ ПРЕДПРОДАЖБИ С ФРЕНКСИ ЕЗИК – TransferMate

TransferMate е една от най-бързо развиващите се финансово-технологични компании в световен мащаб. Компанията осъществява парични преводи и валутен обмен с изключителна система на сигурност на глобално ниво. TransferMate е част от Taxback Group – един от утвърдените работодатели във Варна и носител на наградата Great Place to Work.

СПЕЦИАЛИСТ “ПРЕДПРОДАЖБИ” /с френски език/ • Работно време: понеделник-петък, 10:00 до 18:30 • Възможност за работа от вкъщи ОТЛИЧНИЯТ КАНДИДАТ: • Владее френски и английски език на много добро ниво • Е комуникативна и уверена личност с желание за развитие и постигане на заложените от компанията цели • Притежава много добра работна етика и висока отговорност • Предходен опит в кол център се счита за предимство

ОСНОВНИ ОТГОВОРНОСТИ • Отговаряне на клиентски запитвания и поддържане на взаимоотношения с клиентите в етапа на предпродажби • Организиране на срещи между потенциални клиенти и мениджърите по бизнес развитие • Обработване на поръчки, заявления и различни форми, свързани с клиентските запитвания • Поддържане на база данни

Изпрати CV на имейл recruit@taxback.com

Брошура

„Дни на кариерата: Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти“ ще се проведе изцяло онлайн на 1 декември 2020 h=

Обявеният кариерен форум за 26 ноември в УНСС се отменя заради мерките срещу разпространението на COVID-19!

Екипът на  JobTiger вече е готов с организацията по преминаването на 11-ия ежегоден форум Дни на кариерата: Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти“ от присъствен и онлайн формат в изцяло виртуално събитие.

Последното кариерно събитие за годината ще се проведе изцяло онлайн на 1 декември от 11 до 17 ч.

на платформата Brazen Technologies.

Най-важна е безопасността на всички участници в изложенията и следвайки заповед  № РД-01-651/11.11.2020 г. на МЗ (в частта ѝ за преустановяване на присъствения учебен процес във висшите училища до края на месец ноември), екипът на JobTiger уведомява=, че обявеното за  26 ноември в УНСС издание на кариерния форум няма да може да се проведе на живо.

Десетките водещи фирми, които в момента активно търсят кадри в областта на икономиката, финансите, маркетинга, човешките ресурси и обслужването на клиенти, ще могат да се срещнат с всички интересуващи се от предложенията им кандидати онлайн. Виртуалният форум отново ще се осъществи на Brazen Technologies –  платформа №1 за онлайн кариерни форуми в света. Само през тази година пионерът в кариерните събития у нас JobTiger проведе три успешни виртуални форума, използвайки именно платформата на Brazen Technologies. Обратната връзка от участниците в онлайн форматите сочи, че работата с платформата е лесна и интуитивна, а създадените контакти са ползотворни и, което в момента е много важно – 100% безопасни!

Ако търсите стаж или работа в областта на икономиката, финансите, маркетинга, човешките ресурси и обслужването на клиенти, можете да участвате във форума на 1 декември от всяка точка на света. Необходими са ви само устройство с добра интернет връзка и напълно безплатна предварителна регистрация.

Като кандидати, търсещи работа или стаж, можете да посетите виртуалния щанд на всяка компания, която ви интересува. Напомняме, че вече има възможност и самите работодатели да се свържат с вас, ако им допадне CV-то и краткото представяне на вашите умения в профила ви. Профилът се създава, само в няколко лесни и бързи стъпки, когато се регистрирате за участие във форума.

Ако искате да научите повече за фирмите участници, както и как да се превърнете в открояващ се сред множеството кандидат – посетете сайта на събитието: www.economy.careerdays.bg

За допълнителна информация и връзка с организаторите от JobTiger  – тел: +359 2 491 80 24, +359 88 408 6003 и имейл events@jobtiger.bg

СТАЖАНТСКА ПРОГРАМА ЗА СТУДЕНТИ В ПАРТНЪРС ГРУП БГ ЕООД

На 14-ти октомври 2020 г. Партнърс Груп БГ ЕООД организира онлайн
семинар за студенти.
Всички студенти включили се в онлайн семинара ще получат покана за
участие в обучителната ни стажантска програма.
Обучителният цикъл в стажантската програма трае 6 седмици и включва
менторство от най – успешните мениджъри в компанията за България
и Словакия.
Насочена към придобиване на практически умения от бизнеса, след
успешно завършването на обучителната ни стажантска програма,
студентите получават сертификат и възможност за започване на работа
или възможност за стартиране на собствен бизнес.
За регистрация в онлайн семинара, даващ възможност за участие в
програмата, студентите трябва да попълнят следната форма:
https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=5dYhRhf7I0K2iaFBmL
YY7LZ-
pXPXRu9GoU2aLtTB5a1UMTRBMjFGWDBBODVNTktQVE1GMEpEWjU2WS4u

Краен срок за записване 13.10.2020г. 23:59ч.

Брошура