Кариерно събитие за развитие в маркетинг, продажби и обслужване на клиенти

Включете се безплатно на 29 ноември в Career Show Marketing, Sales & Customer Support – онлайн кариерно събитие за реализация и развитие в сферите на маркетинг, продажби и обслужване на клиенти.

На събитието можете да организирате лични видео срещи с работодатели, които търсят специалисти по маркетинг, продажби и обслужване на клиенти, и да обсъдите с тях подходящите възможности за вас.

Малка част от отворените позиции на работодателите са:

  • B2B Solutions Consultant с различни езици
  • Account Manager с различни езици
  • CRM Salesforce Administrator
  • Digital Marketing Specialist
  • E-Commerce Advisor с различни езици
  • Sales Representative с различни езици
  • Service Delivery Specialist
  • Technical Support Specialist
  • Expert Networking & Communications

Освен това имате възможност да участвате в семинарна програма, водена от признати експерти. Част от темите, които ще се дискутират са:

  • Най-добрите специализации в Маркетинга
  • Приложенията на AI в Маркетинга
  • Омни-канално бизнес присъствие за по-успешни продажби

Участието в събитието е безплатно след регистрация на careershow.bg

ПРОГРАМА на Кариерен форум

организиран в изпълнение на проект BG05M9OP001-1.009-0001 “Национална EURES мрежа”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд

в рамките на кампанията на Агенция по заетостта „Да работиш (е) яко!“

13.10.2023г. /петък/, 09:30ч. гр. Варна

Рослин Димят Хотел Варна, зала „Галатея“

Програма на събитието:

9:30 – 10:30 Регистрация на участниците във форума

10:30 – 11:00 Официално откриване зала „Дарзалас“

  • Откриване от г-н Смилен Вълов – Изпълнителен директор на Агенция по заетостта
  • Приветствие от г-жа Иванка Шалапатова – Министър на труда и социалната политика

11:00 – до края на събитието: Изнесени щандове на работодатели – зала „Галатея“

  • Провеждане на интервюта за работа между търсещи работа лица и работодатели

11:00 – до края на събитието: Кариерни работилници – зала „Дарзалас“

  • Презентации на дейността на присъстващите работодатели
  • Провеждане на Work Shop с търсещи работа лица, симулационни работни дни, тренировъчни интервюта за работа, обучение, включващо теми, свързани с подготовка на автобиография, мотивационно писмо и подготовка за интервю пред работодател, EURES услуги на Агенция по заетостта.

Участници:

Работодатели, представящи възможностите за работа, стаж или обучение на работното място;

Представители на „Бюро по труда“ Варна. 

Кариерен форум – 13.10.2023 год. от 10:30 часа

АГЕНЦИЯ ПО ЗАЕТОСТТА

ДИРЕКЦИЯ РЕГИОНАЛНА СЛУЖБА ПО ЗАЕТОСТТА – ВАРНА

ДИРЕКЦИЯ БЮРО ПО ТРУДА – ВАРНА

Ви канят най-любезно да присъствате на официалното откриване на

КАРИЕРЕН ФОРУМ

на 13.10.2023 год. от 10:30 часа

В рамките на кампанията „Да работиш (е) яко!“ Агенция по заетостта организира провеждане на кариерен форум в гр. Варна.

Стремежът ни е да осигурим възможности за трудова реализация на търсещи работа лица,  както и да бъдем в помощ на работодателите, при набиране на мотивирани и отговорни работници и служители.

Предстоящото събитие ще се проведе в гр. Варна, хотел Рослин Димят – зала “Галатея” от 10:30 часа.

Събитията за кариера в секторите IT, Комуникации или Аутсорсинг ще се проведат през октомври 2023

🌐 Търсиш не просто първа работа, а кариера в ИТ, комуникации или аутсорсинг?

Краткият път към твоето професионално развитие минава през IT Дни на кариерата 2023!

Ела на форума на живо или онлайн и се срещни с водещи компании. Възможности за кариерно развитие в областта на информационните технологии, телекомуникациите и business process outsourcing (BPO).

🌐 В четири града на живо или онлайн за цялата страна – избираш ти! Отличи се сред работодателите в най-атрактивните сектори в твоя град и виртуално:

➡️ София – 14 октомври;

➡️ Виртуален ден – 17 октомври;

➡️ Габрово – 19 октомври;

➡️ Пловдив – 21 октомври;

➡️ Варна – 21 октомври;

🎌За първи път тази година в рамките на кариерното изложение ще има специален кът на японската икономика. Близо 20 японски компании ще присъстват в София на 14 октомври в търсене на IT таланти. Кът на японската икономика се организира съвместно с Mynavi Corporation и Министерство на икономиката на Япония (Japanese Ministry of Economy, Trade and Industry (METI)). Компаниите в този кът са работодатели, които нямат представителство в България и не присъстват на българския трудов пазар.

Регистрирай се още сега:

👉 https://careerdays.bg/bg/it-careerdays/students

🔝 ScanFactor: регистрацията ти дава възможност директно да споделиш CV-то си с работодателите на щандовете на живо – максимално лесно и с още по-голям шанс да се откроиш!

Как да се включиш на живо:

➡️ Изтегли приложението ScanFactor на своя телефон, регистрирай се и попълни профила си бързо и лесно;

➡️ Когато искаш да го споделиш с работодателя на щанда, позволи му да сканира твоя уникален QR код. Попълнените данни автоматично отиват при компанията;

➡️ Имаш запис кога и с кого си разменил контакт и лесно можеш да продължиш комуникацията.

Как да се включиш в онлайн изданието:

➡️ Регистрирай се на https://app.brazenconnect.com/a/jobtiger/e/OYDLe

➡️ Попълни профила си и качи CV;

➡️ Бъди онлайн на платформата на 17 октомври.

🐯 Събитието се организира от компанията за комплексни HR услуги JobTiger.

🏆 Бронзови спонсори са Strypes, Siemens, Interop.io

БЪЛГАРСКАТА НАРОДНА БАНКА ДИРЕКЦИЯ „ИКОНОМИЧЕСКИ ИЗСЛЕДВАНИЯ И ПРОГНОЗИ“ ОБЯВЯВА СВОБОДНИ РАБОТНИ МЕСТА ЗА ЕКСПЕРТИ В ОТДЕЛ „МАКРОИКОНОМИЧЕСКИ ИЗСЛЕДВАНИЯ“ И ОТДЕЛ „МОНЕТАРНИ И ФИНАНСОВИ ИЗСЛЕДВАНИЯ“

Обща характеристика на длъжността:
Основните цели и задачи на дирекция „Икономически изследвания и прогнози“ са свързани с изготвянето на аналитични материали и прогнози, провеждане на макроикономически изследвания, иконометрично моделиране и симулации, които подпомагат вземането на решения от Управителния съвет на БНБ. Част от работата в дирекцията е свързана с изготвянето на периодични анализи за развитието на икономиката, като пример за това е тримесечното издание „Икономически преглед“. Служителите на дирекцията участват активно в двугодишния план за изследователска дейност на БНБ, в който са включени теми, свързани с изпълнението на целите и задачите на БНБ. Част от работата по плана за изследователска дейност се публикува в поредицата „Дискусионни материали“ на сайта на БНБ. Експертите от дирекция „Икономически изследвания и прогнози“ участват в различни работни групи към Европейската система от централни банки, където работят с колеги от други европейски държави по конкретни теми според специализацията си. Служителите на дирекцията участват в регулярни срещи с международни институции (Международен валутен фонд, Европейска комисия и други), по време на които се дискутират текущото състояние на българската икономика и очакванията за бъдещото ѝ развитие. Минимални изисквания:

  • Висше образование – минимална образователна степен „бакалавър“
  • Предпочитана специалност – икономика, макроикономика, финанси, иконометрия, статистика, приложна математика;
  • Отлично владеене на английски език – писмено и говоримо (ниво С1 според Европейската езикова рамка), удостоверено с документ;
  • Отлични познания за работа с MS Office. За предимство ще се считат:
  • Умения за работа със специализиран софтуер за статистически анализ като EViews, MATLAB, Stata, R и Python;
  • Умения за работа с бази данни;
  • Аналитични разработки или научни публикации.


Подборът на кандидатите ще се извърши по документи, писмен изпит и събеседване.
Писменият изпит ще бъде под формата на отворени въпроси или задачи, свързани с икономическата теория и приложния икономически анализ.


Необходими документи: мотивационно писмо, актуална автобиография, копие на диплома за завършено образование, сертификат/диплома за владеене на английски език, други удостоверителни документи по преценка на кандидата.
За участие в подбора кандидатът следва да представи съгласие за обработване на лични данни, след като се запознае с информацията по чл. 13 от Регламент (ЕС) 2016/679 за защита на личните данни. Подробна информация е поместена в интернет страницата на банката, рубрика Кариери. Без приложено съгласие от кандидата документите няма да бъдат разгледани.
Документи се подават в срок до 25.08.2023 г. по един от следните начини:
1. На e-mail: HR@bnbank.org, като изискващите се документи следва да бъдат изпратени като прикачени файлове; 2. По пощата – на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър І” № 1, дирекция „Управление на човешките ресурси”; 3. Лично в сградата на Българската народна банка.
Справки на тел.: 02 9145 1455, 02 9145 1627 и 02 9145 1429.


Забележка: Не се приемат документи на кандидати, които са свързани посредством брак или родство със служители на БНБ (съпрузи, роднини по права линия, по съребрена линия до четвърта степен и по сватовство до втора степен включително). Българската народна банка е администратор на лични данни по силата на Регламент (ЕС) 2016/679 от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/EО (Общ регламент относно защитата на данните) и Закона за защита на личните данни. Цялостната дейност по подбор на кандидати за работа се организира от дирекция „Управление на човешките ресурси“.