БЪЛГАРСКА НАРОДНА БАНКА ДИРЕКЦИЯ „КОВЧЕЖНИЧЕСТВО“ ОБЯВЯВА СВОБОДНИ РАБОТНИ МЕСТА ЗА ЕКСПЕРТИ В ОТДЕЛ „ИНВЕСТИЦИИ“

Обща характеристика на длъжността:

 Управление на портфейли;

 Следене и анализиране на финансовите пазари;

 Разработване и прилагане на инвестиционни стратегии;

 Сключване на сделки от името и за сметка на БНБ, свързани с управлението на валутните резерви и с други дейности на банката при операции с валути и други активи.

Изисквания:

 Висше образование – минимална образователна степен „бакалавър“;

 Специалност – финанси, икономика, математика, МИО;

 Много добро ниво на владеене на английски език – писмено и говоримо (ниво В2 според европейската езикова рамка);

 Познания в областта на управлението на портфейли;

 Отлични умения за общуване, включително добри умения и способност да пише ясно и добре обосновано по различни икономически и финансови теми на български и английски език.

 Много добри умения за работа с MS Excel, MS Word и MS Power Point

С предимство ще се ползват кандидатите, които владеят друг чужд език, имат познания за работа с терминалите на Bloomberg и Reuters, както и с преминати степени на CFA програмата.

Подборът на кандидатите ще се извърши по документи и събеседване.

Необходими документи: мотивационно писмо, актуална автобиография, диплома за завършено образование, сертификат/диплома за владеене на английски език, други удостоверителни документи по преценка на кандидата.

За участие в подбора, кандидатът следва да представи съгласие за обработване на лични данни, след като се запознае с информацията по чл. 13 от Регламент (ЕС) 2016/679 за защита на личните данни. Подробна информация е поместена в интернет страницата на банката (www.bnb.bg), рубрика Кариери. Без приложено съгласие от кандидата, документите няма да бъдат разгледани.

Документи се подават в срок до 30.06.2023 г. по един от следните начини:

1. На e-mail: HR@bnbank.org, като изискващите се документи следва да бъдат изпратени като прикачени файлове;

2. По пощата – на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър І” № 1, дирекция „Управление на човешките ресурси”; 3. Лично в сградата на Българската народна банка. Справки на тел.: 02 9145 1455 и 02 9145 1627.

Забележка: Не се приемат документи на кандидати, които са свързани посредством брак или родство със служители на БНБ (съпрузи, роднини по права линия, по съребрена линия до четвърта степен и по сватовство до втора степен включително).

Българската народна банка е администратор на лични данни по силата на Регламент (ЕС) 2016/679 от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/EО (Общ регламент относно защитата на данните) и Закона за защита на личните данни. Цялостната дейност по подбор на кандидати за работа се организира от дирекция „Управление на човешките ресурси“.

БЪЛГАРСКА НАРОДНА БАНКА ДИРЕКЦИЯ „КОВЧЕЖНИЧЕСТВО“ ОБЯВЯВА СВОБОДНИ РАБОТНИ МЕСТА ЗА ЕКСПЕРТИ В ОТДЕЛ „АНАЛИЗИ“

Обща характеристика на длъжността:

Отдел „Анализи“ подготвя аналитични документи, подпомагащи управлението на международните валутни резерви на БНБ. Експертите в отдела имат следните основни задачи:

 наблюдение, анализ и оценка на паричните и фискалните политики, финансовите пазари, стопанската конюнктура и политическите тенденции в основните икономически региони в света;

 разработване и прилагане на методики за анализ и прогнозиране на изменението на пазарни променливи от практическо значение за управлението на валутните резерви на БНБ като лихвени проценти, криви на доходност, спредове, структура на пасивите в баланса на управление „Емисионно“ и други;

 изготвяне на тематични изследвания, свързани с процеса по управление на международните валутни резерви и с аналитичната дейност на БНБ.

Изисквания:

 Висше образование – минимална образователна степен „бакалавър“;

 Специалност – икономика, финанси, математика, иконометрия, статистика, компютърни науки;

 Много добро владеене на английски език (ниво В2 според европейската езикова рамка);

 Отлични комуникационни умения, включително добри презентационни умения и способност да се пише ясно и аргументирано по различни икономически и финансови теми на български и английски език

С предимство ще се ползват кандидатите, които:

 имат опит в изготвянето на аналитични доклади в областта на макроикономиката и/или финансовите пазари;

 имат познания за модели, емпирични методи и данни, които се използват за макроикономически анализи или за анализи на финансовите пазари;

 имат познания за финансовите инструменти с фиксиран доход;

 имат познания относно целите и инструментите на паричната политика на големите централни банки;

 имат умения за работа със специализиран софтуер за статистически анализ като EViews, Matlab, Stata, R и Python.

Подборът на кандидатите ще се извърши по документи, писмен изпит и събеседване.

Писменият изпит ще бъде под формата на отворени въпроси върху паричната политика, финансовите пазари и икономиката на еврозоната и на САЩ и паричната политика на БНБ.

Необходими документи: мотивационно писмо, актуална автобиография, диплома за завършено образование, сертификат/диплома за владеене на английски език, други удостоверителни документи по преценка на кандидата.

За участие в подбора, кандидатът следва да представи съгласие за обработване на лични данни, след като се запознае с информацията по чл. 13 от Регламент (ЕС) 2016/679 за защита на личните данни. Подробна информация е поместена в интернет страницата на банката (www.bnb.bg), рубрика Кариери. Без приложено съгласие от кандидата, документите няма да бъдат разгледани.

Документи се подават в срок до 30.06.2023 г. по един от следните начини:

1. На e-mail: HR@bnbank.org, като изискващите се документи следва да бъдат изпратени като прикачени файлове; 2. По пощата – на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър І” № 1, дирекция „Управление на човешките ресурси”; 3. Лично в сградата на Българската народна банка.

Справки на тел.: 02 9145 1455 и 02 9145 1627.

Забележка: Не се приемат документи на кандидати, които са свързани посредством брак или родство със служители на БНБ (съпрузи, роднини по права линия, по съребрена линия до четвърта степен и по сватовство до втора степен включително).

Българската народна банка е администратор на лични данни по силата на Регламент (ЕС) 2016/679 от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/EО (Общ регламент относно защитата на данните) и Закона за защита на личните данни. Цялостната дейност по подбор на кандидати за работа се организира от дирекция „Управление на човешките ресурси“.

Срещнете се с водещи ИТ работодатели на Career Show Tech 2023

Включете се безплатно в Career Show Tech 2023 – двудневно онлайн събитие за реализация и развитие в ИТ сектора.

На събитието можете да организирате лични видео срещи с водещи ИТ работодатели, който активно търсят нови таланти за екипите си. Говорете директно с работодателите за възможностите, които предлагат.

Освен лични видео срещи, събитието има целодневна семинарна програма с технологичните мениджъри на компании-лидери в света като YouTube, Binance, OLX, Brandwatch, Dyson и др.

В събитието можете да се включите напълно безплатно след задължителна регистрация на www.careershow.bg.

Хотел „Интернационал“

Лицензирана фирма според Закона за частната охранителна дейност
ТЪРСИ ДА НАЗНАЧИ СЛУЖИТЕЛИ ЗА ПОЗИЦИЯТА „СЪТРУДНИК- ОХРАНА“ в хотел „Интернационал“ – КК „Златни пясъци“.   АЙ ЕР СИ СЕКЮРИТИ ООД е специализирана компания за охрана на обекти в сферата на туризма. Предлага работа  за охранители в хотелски комплекси и прилежащите им площи с всички помещаващи се там зони като ресторанти, СПА центрове, спортни площадки и басейни, паркинги и складови помешения, офиси, зали за хазартни игри и развлечения и други. Дейностите се осъществяват чрез обособени екипи от изпълнители, притежаващи необходимата професионална квалификация. Служителите работят според всички изисквания на КТ и ЗЧОД. Заетостта на основния състав е целогодишна и има  възможност за обучения и кариерно развитие.
Какво предлагаме:
• Работа в утвърдена, стабилна и постоянно развиваща се компания, която цени високо персонала си и инвестира в развитието му
• Възможност за дългосрочен ангажимент
• Обучения за повишаване на квалификацията
• Осигурена храна по време на работна смяна
• Осигурен транспорт до всички точки на град Варна
• Предоставяне на униформено облекло  • Възможност за включване в програма Мултиспорт

Какво ще правите:
• Контролиране на достъпа в комплекс
• Извършване на периодични обходи на обекта
• Осигуряване на безопасна среда за гости и персонал
• Следене за спазването на вътрешния ред

Какво търсим:
• Завършено средно образование
• Професионален опит в областта – минимум една година в хотел или казино
•  Владеене на английски език разговорно ниво
• Чисто съдебно минало
• Мотивирана личност с желание за работа в екип, стремеж към постоянно усъвършенстване
• Много добри умения за комуникация
• Умение за работа в динамична среда, отговорност към поставените задачи, внимание към детайлите
• Завършен курс за първоначално обучение – програма “Минимум” МВР. Ако нямате такъв завършен курс, съдействаме за придобиване на удостоверение.

Ще се счита за предимство, ако:
• Стаж по професията с препоръки от предишен работодател
• Сертификати от курсове и придобити квалификации в областта на сигурноста.
-Свидетелство за правоуправление на МПС- кат.В    
Контакти:
С.Стефанов -0892 605312
sstefanov@interhc.com